Bilinen Tüm Justin Bieber gerçekleri.

1. Akıcı bi şekilde fransızca konuşuyomuş.

2. Bir adam bir kıza saygısızlık yaparsa justin onu savunur.

3. Küçükken Justin golf arabasının altında kalmış ama bişey olmamış.

4. Justin kızlarla ilgili yazıları okumayı seviyor.

5. Justin eskiden tam bir GTA hastasıydı fakat şimdi oynamıyor.

6. Arabadayken yanımda bir bayanın oturması ve uzun yolculuklara çıkmak etkileyici diyo.

7. Justin kızlarda file çorabı çok sexy buluyor :D

8. Justin favorite girl şarkısını taylor swifte yazdı 

9. Konser öncesi ağır yiyecekler tüketmezmiş.

10. Justin ingilizce konuşabildiği için kendini şanslı hissediyormuş.

11. Bir keresinde uyumamaya çalışmış ama uyuya kalmış.

12. Camdan insanların kafasına birşeyler fırlatmayı seviyormuş ve çakmasınlar diye uyuma numarası yapıyormuş.

13. Beyaz pantolon giyen kızlardan pek hoşlanmazmış.

14. Never say never klibi çekilirken  justin'in üstüne paravan gibi bişey düşmüş ama sert bi madde değilmiş.

15. Sivilceli kızları doğal  buluyomuş.

16. Justin yolda ters yürümeyi  seviyomuş.

17. Justin kızlarla gece konuşmayı seviyor.

18. Justin avusturalyada çekilen gömleksiz resimlerini görünce mahcup olmuş.

19. Justin kıyafetlerini her zaman okyanus kokulu parfümlerle beraber yıkattırıyor.

20. Justin ne kadar tatlı fransızca konuşuyo helede mersi beaucoup

21. Justin gece yatmadan önce twittra girmeyi çok seviyor ve ''gece yatmadan hikaye okuma  gibi'' değerlendiriyor.

22. Justin bi kere gülmek için tırnaklarını boyamış :D.

23. Justin bütün kızların çok güzel olduğunu söylüyor. Fakat kendisinden 2 yaş küçük ya da büyük kızları daha çok tercih ediyormuş.

24. Justin birisiyle selamlaşırken.. Yanağını öpmektense ; sarılmayı tercih ediyor.

25. Justin birgün yolda hokey oynamaya kalkıştı ve nerdeyse tüm komşularının arabalarının camlarını kırdı :D.

26. Böceklerden nefret ediyor. Özellikle örümceklerden.. eğer bir tane örümcek görürse;birisi gelip onu öldürene kadar çığlık atıyor :D

27. Justin kendinden hoşlanan kızları hemen anlıyormuş ve onlarla kısa süreli flört bile ediyormuş. Ama ciddi bir ilişki olucak kadar kimseye umut vermiyormuş.:(

28 .Justin ünlü olmadan önce ve ünlü olduktan sonraki yaşamıyla ilgili bir filmde oynayacakmış.Bunun açıklamasını yaparken gerçekten çok duygulandım,aslında Atlanta küçük bir yer ünlü olmayı denememiştim bile bu filmle hayatımın ne kadar değiştini anladım.Sizde hayallerinizin peşinden gidin bu hayatta olmayacak şey yok ! d...diyor JB :D

29. Justin sahnede şarkısını söylerken bir yandan da fanlarının elini tutmayı seviyor fakat elini tutup bir daha bırakmayanlara da sinir oluyor..!! :D:D

30. Ona alınabilecek en güzel hediue Ipod Nano ve yeni bir spor ayakkabı olurdu. Çünkü ikisinede obsesyonu var..! :D

31. Justin Miley Cyrus'un tatlı bir kız olduğunu ama kesinlikle kendi tipi olmadığını söylüyor.Selena Gomez'i ise beğendini ama onunlada arasında bir şey olmadığını ve olmayacağını belirtiyor

32. Kızlarda en sevmediği şey Ugg marka ayakkabılar ve kocaman güneş gözlükleri

33. Justin tam bir ''annesinin kuzusu''.Çünkü onunla çok iyiyi anlaşıyor ''Annemle çok iyi bir ilişkimiz var.Hiç kavga etmeyiz sadece bazen farklı düşüncelere sahip olabiliyoruz'' diyor (: 

34. El ele tutuşmuş,birbirlerine hayran hayran bakan,aşık çiftler görünce..'Ah keşke benimde bir sevgilim olsa ve ben de böyle olsam' diyormuş...oyh cok romntık :D

35. Justin'in en sewdiği araba lamborghini.

36. Justin, bronzlaşmış kızları çok sexy buluyooooooorrr :D

37. Çok kalabalık konserlerde...Justin su şişesini kalabalığın üstüne boşaltıyor xD 

38. Justin ilk klibini çekerken heycandan bayılmış .

39. Justin ; ''Beni Taklit Eden Kızlardan Hoşlanmıyorum.Yani Nasıl Giyiniyorsam Öyle Giyiniyorlar,Bu Bence Pekte Hoş Değil.''

40. Never Let You Go Bahama adalarnda cekilmis =)

41. Justinin en sevdigi cicek "gül"müs.

42. Justin çok ince kaşlı kızlardn hoşlanmıyo :D

43. Kısa saçlı kızları renkli kişilikli buluyor.

44. Şımarık kızlardan hoşlanmıyor.

45. Dalgalı saçlı kızlara özgürlüğü yakıştırıyor.

46. Bebek burunlu kızları seviyor.. 

47. Justin giysilerini düzenli bir şekilde bavuluna koymaz öylesine savurur eşyalarını ve gider ....

48. Justin'in en son izlerken ağladığı film; "My Sister's Keeper" (Kız Kardeşimin Hikayesi)...

49. Bir şeyleri ÇOK FAZLA ciddiye almaktan nefret ediyor....

50. Drew, ilk görüşte aşka inanıyor 

51. Justin bir yardım kuruluşuna gittiğinde sanırım aile koruma derneği gbi biryer.. Aileye şiddet  uygulayanlardan nefret ettiğini ve şiddet uygulayacaklarsa çocuk  yapmamaları gerektiğini'' söyledi ..

52. Justın bi hayranına "Çok güzelsin" demiş kız aqlamış =D

53. Justin in saçını  kestirmiş dedikLeri haber bi şapka taktığı için ortayaçıkmış.. şapkayı takınca saçı kısa qibi qörünmüş.. kestrme fLn yok...

54. Justin çocuğunun ünlü olmasına sıcak bakmıyormuş fakat kendi tercihi çok önemliymiş..

55. Justin yatak odasında loş ışık seviyor :D

56. Justin herhngi bi kızın  korktuğunda ona sarılmasından hoşlanırmış ..

57. Sevgilisiyle uyumlu giyinmek istiyor...

58. Justın bazı hayranlarna cep tel.  Soruyormuş ve onlari arıyormuş !

59. Drew, insanların onun saçıyla ilgili saplantılarına bir türlü anlam veremiyor...

60. Justin dişlerini fırçalamadan bir güne başlamaz =)

61. Justin'in 2 tane telefonu var; IPhone ve Blackberry... Justin günlük hayatta IPhone'unu, Twitter kullanırken ise genellikle Blackberry'sini kullanmayı tercih ediyor.

62. Justin'in arabasının fiyatı 200.000$

63. Justin'in en sevdiği ülke; Japonyaaaa !! =D

64. Justin şarkısını radyoda ilk duyduğunda...Radyoyu kapatmışş =D

65. Justin twitterına 1 hafta önce şöyle yazmış; '' selam millet twitter'a baktım ve sitenizi gördüm hayranlarımla birlikte olmak çok güzel.siz türksünüz sizi seviyorum.'' 

66. Justin normalde bileklik gbi seylerı takmktan pek hoşlanmasada kolunda saatsızde yapamıyor

67. Nefret etmesede, kedilerden hoşlanmıyoorr =)

68. Justin gecenin geç saatlerinde birkaç kızla buluşurken yakalanmış ve eve polisler tarafınfan getirilmiş =// 

69. Justin çok iyi satranç oynuyor..

70. Justin, Caitlin'den telefonda ayrıldıı... Ayrılmayı Justin istemiş

71. Justin türk kızlarını çok hoş buluyormuş...!!!

72. Justin Küçük Bebekleri Sevmeye Bayılıyor ve Yanakları tombulsa birkaç saat hiç durmadan onu sıkabilir.

73. Justin'in en sevdiği animasyon sinema serisi; Toy Story.

74. Justin espri yaptığında karşısındaki kişi veya kişiler yaptığı espriye gülmezse kendisini garip hissediyor...

75. Justin Eenie Meenie klibinde oynayan kıza sinirlendi...Çünkü kız dans etmedi...

76. Justin koyu bir Hristiyan..

77. Justin'in imzaladığı en garip yer bir bebeğin alnıymış =D

78. Justin sinirlendiğinde, kabalaşmaz. Fakat monoton (aynı tonda) ses tonu kullanır...

79. Düzenli olarak dudak nemlendiricisi kullanıyor =))

80. Justin arkadaşlarıyla iddiaya girerek bir kızı öptü.

81. İlk kız arkadaşının ismi Rebecca..

82. Geceleri beyaz şort ve t-shirt ile uyuyor. 

83. Çilek aromalı parlatıcısı varsa ve o kızı beğendiyyse çok ve sık sık dudağından öpüyomuş bu hayranı bile olsa ve demişki bu olayı türklerde çok yaşayacağım gbi gözüküo demiş sevenTen derqsinde 

84. Justin hani türkçe öğreniyodu ya onu türkiyeye gelince türkçe şarkı söylemek içinmiş ve türk hayranlarını çok seviyomş bide onları çok beğeniyomş...

85. Justin'in iki kulağıda delik... Fakat küpelerini yalnızca ailesiyle birlikteyken takıyor...

86. Justin hayranlarının onu öpme çabalarından hoşlanmıyor.. Sarılmayı tercih ediyorr...

87. Justin'in sol gözü sağ gözünden daha küçük

88. Justin'in 2 tane dişliği var biri altta biri üstte ve ön dişinde porselen var

89. Dogum ismi : Jeremy Bieber Şimdiki ismi : Justin Bieber

90. Justin geçtiğimiz günlerde bi radyo proqramına katıldı ve hayranlarda yayının yapıldıqı binaya hücum etmiş. dışarda büyük bir kalabalıkla karşılaşan justın binanın önüne kurulan bariyerlere yüklenen hayranlarının arasında kalan küçük bir kızı ezilmekten son anda kurtarmış...

91. Justin yatağın üzerinde zıplamayı çok seviyor

92. Justin onu gören kızların ağlamasından hoşlanmıyor... Çünkü o her zaman bizi mutlu görmek istediğini söylüyor.

93. Justin kendine güvenen kızlardan hoşlanıyormuş.

94. 12 yaşındayken, kanser olan arkadaşının kendisini yalnız hissetmemesi için saçlarını kazıttı.

95. Justin ve Ryan Beyoncé'nin "Single Ladies" şarkısına video çektiler fakat videoyu internette koymadılar...

96. Babasıyla dedesi küs.

97. Justin Bieber çoğu zaman uzun kollu giyer çoğu zaman kısa kollu ama uzun kollu giymesinin sebebi sağ kolunda dirseğinin dibinde çok küçük bir mantar olması.

98. Justin in 20 tane spor ayakkabısı ve 30 tane cap i var.

99. Justinin boxeR marKası american eagle... 

100. Justinin en sevdığı soda: sprite.

101. En sevdığı ıcecek: çiLekLi smoothie

102. En cok kahve ve milKshake içmeyi seviyor...

103. Justin en cok çiLek muz ve üzüm yemeyi seviyor

104. Justinin en sevdıqı kıtap turu maceRa. 

105. Justinin favori restaurantı Tim hotRons

106. Justin gozLerinin en cok mavı oLmasını ıstıyor.

107. Caitlin Justine 200-250 Jelibon karşılığı bir gece teklif etti ve Justine yaklaşması yasaklandı Justin Pattieye sığındı.
 
108. Jb nin bir daha öpüşmem dediği kız Caitlin. 

109. Şeker kokan kızları seviyormuş.  

110. Jb bir kızla mesajlaşırken aşkım canım gbi kelimeler kullanıyormuş. 

111. Justin aşırı kısa etek giyen kızlardan hoşlanmıyormuş.

112. Florida da Jüpiter bölgesinde tatil yapmak istiyormuş.

113. Justin ve Caitlin çıkarken evliymiş gbi davranmışlar. Jb ona yüzük hediye etmişti. 

114. Justin her dişçiye gittiğinde dişçiye canını yakmasın diye birçok iltifatta bulunuyor .

115. Justin Kanada'ya ailesini ziyaret etmeyi cok seviyor.

116. Justin arkadaslari ve hayranlarina degersiz davranilmasindan nefret ediyor.

117. Justin palyoçodan korkuyor.

118. Justin alısweris merkezindeyken bi kız koluna imza atmasnı istemis Justinde kızı kırmamıs atmıs sonra kız imzanın üstüne dövme yaptırmıs.

119. Jb gamzeLi kzLarı Çok Tatlı Buluyoor.

120. Justinin favori rap sanatcisi Lil Wayne ve Drake.

121. Justin kzlarin elmasi cok sevdigni dusunuyor

122. Justinin son konserinde ses sistemi düşük ses verdiği için fazla çığlık atan hayranlar uyarılmak zorunda kalınmış.

123. Justin şurup içmekten nefret ediyor ve hap tercih ediyor.

124. Justine one time klibinde fondoten sürülmek istenmiş fakat justin geri çevirmiş.

125. Jb uzun süreli iLişkilerden yana.

126. Birkeresinde Justinin koluna örümcek yapıstı ve Justin gercekten cok yuksek sesle cıglık atti.

127. Kızların onun hakkında bişeyler profilide paylaştığını görünce mutlu oluyor

128. 'Biliyorum. Beni deliler gibi seven HayranLarım var. Bende onLarı seviyorum ama hepinizle cıkamam kızlar.' demiş.

129. Amerika yasaLarına göre Kim iLe Justin 'in çıkması SUÇ olurmuş. 

130. Kim Kardashian : 'Ne kadar ölüm tehditleri alsam da Justin'a olan hayranlığımdan vazgeçmeyeceğim.' demiş.

131. JB'nin basketbolu sevdiğini biliyoruz.

132. Justin ayrıca voleyboldanda hoşlanıyor.

133. Bazı insanlar Justin'in Michael Jackson kadar popüler olacağını söylüyor..

134. Favori basketbol takımı Cleveland Cavaliers.

135. Justin eenie meenie klibini çekerken Miamide Sean Kingstonun evinde kaldı.

136. Justin dans çalışırken istemsiz olarak dilini  çıkarıyor.

137. Justin'in annesi her sabah vitamin alıyor.

138. Özel öğretmeninin adı Jenny.

139. Justin xbox 360 oynamayı seviyor

140. Justin sinirlendiğinde daha çok saçlarıyla oynar.

141. Justinin en sevdiği tahıl Captain Crunch Berries.

142. Justin fotoğraf çekimlerinde asistan bi kızı çok farklı bulduğunu söylemiiş.

143. Justin facebook'ta onun adına hesap acanlara çok kızıyor ve biber demesine sinir oluyor.

144. Justin kardeşini çok seviyor ve ona şarkı söyLemeye bayılıyor.

145. Justin uyumayı çok seviyor. Hatta bazen televizyon izlerken bile uyuya kalıyor.

146. Justin konserlere çıkmadan önce çok stres yapıyor hatta bazen tırnaklarını bile yemeğe başlıyor. 

147. Justin yeşil elmayı kırmızı elmaya tercih ediyor.

148. Justin'nin kucuk kardesi Jazmyn  ilk kelimesi "JUSTIN"di.

149. Justin doğru kızı bulursam onu sevgiyle şımartmak isterim diyor.

150. Katy Perry "Justin tum genc kizlarin ruyasindaki erkek." demis.

151. Bir ses kontrolu sirasinda, bir fan gomlegini cikartmaya kalkti ama Justin izin vermedi.

152. Bir Amerikan sitesinin yeni eglence yuzu Justin oldu.

153. Yakinda Justin, bay ve bayan parfumu cikartacakmis.

154. Justin, "Bana ovgu yagdiracaklarina kendilerini anlatsinlar. O sekilde davrananlara bayiliyorum." demis.

155. Justin, Facebookta ona acilan sayfalara bakiyormus. Gözüne bir Türk sayfasi ilismis. O sayfanin profil resmini bilgisayarina kaydetmis. Resim shopmus ve uzerinde "Justin Please Come To Turkey" yaziyormus.

156. Justin'in babasinin Facebook'u ve hotmaili hacklenmis.

157. Justin, utangac kizlari cok seker buluyormus.

158. Justin, "Benim kaslarim cok guclu, ben bir Superman olmaliydim." diyor.

159. Justin, Chuck Norrisle tanistiginda ölüyo gibi olmus.

160. Pattie, yeni cocuk yapmak istiyormus ama Justin yeter bu kadar kardes diyormus.

161. Justin bilgisayar oyunlarinin oynandigi bi yere gitmis.Orada sirada beklerken 12 yasindaki bi cocukla tartismaya baslamis.Ve bunun sonucuda kavga olmus.Tabii Justin cocugu fena benzetmis.

162. Gecenlerde Justinle Taylor Swiftin bi randevusu varmis. Justin randevuya tam vaktinde gtmis ama Taylor 5 dk. gecikmis. Randevu yerinde, randevu saatinden 10-15 dk. sonra bi kavga cikmis ve Taylor Swift, Justine tokat atmis.Tokadin nedeni bilinmiyor.

163. Yolda yürürken ona dogru koşan insanLarı görnce Bn neymişim be diyesi geLiyoormuş.

164. Justin güzel bir kız bulmanın zor olduğunu düşünüyormuş, Fakat o kızı bulmak için sabırsızlanıyormuş.

165. Size bakarken yarım gülüyorsa eğer sizden hoşLanmış demektir'miş.

166. Justin, kızların ilgiye ihtiyacı olduğunu düşünüyor ve ilgilenmeyen erkeklerden nefret ediyor.

167. Justin Cılız Kızlardan Hoşlanmıyor.

168. Justin Yalnız Bir Kız Gördüğünde Yanına Gider Onunla Konuşur İnsanların Yalnız Kalmasından Hoşlanmıyor.

169. Justin Islanmayı ve su tabancasıyla Oynamayı Çok Seviyor.

170. Ke$ha ile Justin'in doğum günleri aynı.

171. Justin Bieber Monopoly Oynamayı Seviyorumuş.

172. Justin herhangi bir kızın korktuğunda ona sarılmasından hoşlanırmış.

173. Justy , gittiği her yere kaykayını götürüyormuş.

174. Bir klip çekme zamanında çenesinde bayağı belirgin bir sivilce çıkmıştı fakat kapatıcı kullanılmış.

175. Justin'in arkadaşLarı Justin'i bowLingde Yenmen'in zor oLdugunu söylüyorLar.

176. Justin Bieber ne yapacağını bilemediği zaman yüzünde arsız bir gülümseme oluşuyor.

177. Justin EğLence ParkLarında SürekLi Hızlı Trene Biniyormuş.

178. Justin çok masalcıymış küçükken belki prenses olur diye bi kurbayı öpmeye çalşmış ama annesi engellemiş.

179. Justin annesinin ayağı kırıldığında çok üzüldü ona yemek yapmaya çalıştı ama 3 bardak kırdı.

180. Justin bi aralar uyurgezermiş ve gidip Jazymn'i öpeyim derken köpeği SAM'i öpmüş.

181. Justin Bütün hayranlarının orada olacağı bir konser vermek istiyor.

182. Justin Twitterda herkesi followla diye bir tuş olmasını çok istermiş.

183. Bieber bi kiza sarilirken bi eliyle belini kavramak diger eliyle kzin poposunu oksamak istiyor.

184. Justin fanlarının ona sarıldıgını görnce bunun çok tuhaf oldgnu düşünüyor ve hemen gitmesi gerektigini söylüyor.

185. Justin Parsi'i çok seviyor.

186. Bir çok tokalaşma çeşidi biliyor.

187. Victoria Justice'i çekici buluyor.

188. Amerika'da adı Justin Bieber olan 18 kişi var.

189. Justin bir kere internette anti bieber sayfasını görmüş orada biber diye okumuş merak etmiş ve okumuş demişki ''kıskanmaları çok normal.Ben Justin Bieber okumayı öğrenin '' demiş.

190. Jazmyn epilespi hastasıymış. Justin onun için çok endişeleniyormuş.

191. Justin kızlarda dar pantolonun çok hoş durduğunu söylüyor ama fazla dar giyenlerden hoşlanmıyor.

192. Duyarlı kızlardan hoşlanıyor.

193. Geriye doğru bisiklet kullanabiliyor.

194. Caitlin ile birlikteyken saçlarını kestirmesini istemiş ama Caity kabul etmemiş.

195. Eliyle kalp yapmayı çok seviyor. 

196. Jessica Jarell ile Overboard şarkısını söylerken Jessica Justin'i yanağından öptü.

197. Bazen rüyasında konuşuyormuş.

198. I <3 Girls baskılı bir t-shirt e sahip.

199. Bezelyeden nefret ediyor.

200. Twitter'da en çok takip edilen 8. kişi.

201. Pattie, Justin'in yaşından büyük kadınlarla anılmasından rahatsız olduğunu söyledi. 

202. Parfümünün markası Armani Code.

203. Kumsalda evlenmek istiyor.

204. One Time şarkısını bütün kızlar için yazmış.

205. Eenie Meenie klibini çekerken asansörde sıkışmış.

206. Plajda güzel kızların dikkatini çekmeye çalışıyormuş.

207. Justin'in yemek yapabildiğine dair çıkan tüm gerçekler aslında yalan. Hatta bu sebeple yemek yapabilen biriyle sevgili olmak istiyor.

208. Never Let You Go'yu Caitlin Beadles için yazdı.

209. Çok az İspanyolca biliyor.

210. 2007 Cadılar Bayramı'nda Justin ve arkadaşları kız kıyafetleri giydi.

211. Kız arkadaşı her dediğini onaylamamalıymış. Ona karşı çıkmalıymış ve meydan okumalıymış.

212. Bayan fotoğrafçılardan hoşlanıyormuş.

213. Öpüşürken alt dudağı tercih ediyormuş.

214. Tango öğrenmek istiyormuş ve dansın final bölümünde partnerini öpmek istiyormuş.

215. Kuaförünün adı Vanessa Price.

216. Kız arkadaşına güzel bir bayan arabası almak istiyormuş.

217. Kız arkadaşının en az bir sportif faaliyeti olmalıymış.

218. Arkadaşlığa önem veriyormuş.

219. Stuck In The Moment şarkısını bir hayranı için yazmış ama bir daha görmemiş.

220. Farklı bir numaradan tam bir hafta boyunca Usher'a telefon sapıklığı yaptı.

221. Eskiden babası gitar çalarken annesi şarkı söylermiş.

222. Kızın elini tutarak yürümeyi seviyor.

223. Farklı diller konuşabilen kızlardan hoşlanıyormuş.

224. Doğduğunda üç gün küvezde yatmış.

225. Sahnede kendini çok mutlu hissediyormuş.

226. Arabasının plakasını özel yapmak istiyormuş.

227. Otantik eşyalardan hoşlanmıyor.

228. Justin Stratford Tiyatrosu’nun önünde Gitar çalıp şarkı söylemiş ve 3.000 $ kazanmış.

229. "Where are you now?" şarkısını babasına ithaf etti.

230. "Ünlü olduktan sonra en çok özlediğin şeylerden birisini söyler misin?" diye sorulduğunda; "Arkadaşlarımla gece yarısı playstation oynayıp, kızlar hakkında konuşmayı." dedi.

231. İlk MMVA ödülünü kazandığında, sahne arkasında babasının üstüne atladı.

232. Küçükken balığını öldürdü. Bununla ilgili olarak; "4 yaşındaydım, su dışında nefes alamadıklarını bilmiyordum." dedi.

233. "Omaha Mall" Justin'in her şeye şarkı yapabilme yeteneğinin olduğunu gösteren en büyük kanıt.!

234. Bir kere saçlarını kıvırcık yaptı ve bu haliyle tıpkı bir kıza benzediğini söyledi.

235. Ünü dolayısıyla onu kullanmayan, güvenebileceği bir kız istiyor.

236. Giyinirken; kıyafet ve ayakkabı uyumuna dikkat eder.

237. Kızların ona “lütfen” demesinin en büyük güçsüzlüğü.

238. Kızlarda doğal saç rengini seviyor.

239. Kendisine Juzzy denilmesi çok hoşuna gidiyor.

240. Küçükken çikolatayı çok severmiş, ama artık hoşlanmıyor.

241. Pattie küçükken Justin'e çikolatayı yasaklamış ve bir gün Justin'i dolapta çikolata yerken bulmuş.

242. Çok iyi bir fotoğrafçı.

243. Satın aldığı site; bieberordie.

244. Favori web sitesi; freetpinggame.net

245. Reddedilmekten korkuyor.

246. Kızlarda şortu seviyor.

247. Fondöten kullanmıyor.

248. Jazzy Justin'in omzuna binmeyi çok seviyor.

249. Köpekbalığı ve yılanlardan korkuyor. Küçüklüğünden beri onlardan ölümüne korkuyor.! Ama asıl korktuğu şey sevgisizlik ve yalnız ölmek.

250. Geçen cadılar bayramında Power Ranger oldu.

251. Hokey oynarken bir kızı etkilemeye çalışıyormuş ve düşmüş.

252. Çılgın partiler vermek yerine Justin, evinde oynuyor.

253. Colgate diş macunu kullanıyor.

254. Kim Kardashian'ı abla gibi görüyormuş.

255. Suda takla atan kızlara bayılıyormuş.

256. Kızların onu annelerine göstermesine bayılıyormuş.

257. Ryan sayesinde Sprite bağımlısı olmuş. Annesi Ryan'ı her gördüğünde üzerinde varmı diye kontrol ediyormuş.

258. Taylor Lautner JB’ın giyim tarzını beğeniyor.

259. Kendi kendine sürekli Baby şarkısını söylüyormuş.

260. Parmaklarında yara olmamasına rağmen bant yapıştırmaya bayılıyormuş.

261. Ellerini cebine sokmuyor, bunun çok kötü gözüktüğünü düşünüyor ve yalnızca parmaklarını pantolonunun cebine sokuyor.

262.Annesini parfümünü çok beğeniyormuş.

263. Twitter’da özellikle takipçilerinin fotoğraflarına bakıyormuş.

264. Yabancı aksanı olan insanları sürekli taklit etmeyi seviyor.

265. Pussycat Dolls grubunu muhteşem buluyormuş.

266. Justin bestelerini hazırlarken sevgilisinden fikir alabileceğini söylüyor ama şuan annesinin düşüncelerini alıyormuş.

267. Justin klip çekimleri sırasında Usher onu motive etmezse kendini güçsüz hissediyormuş.

268. Uçakla seyahat ederken genellikle uyur.

269. Pattie, Justin'e sürekli dik durması gerektiğini hatırlatıyor.

270. Yılbaşı albümü çıkarmayı düşünüyor ama emin değil.

271. High School Musical ve Harry Potter'dan hoşlanmadığını söyledi.

272. Ayna karşısında çok vakit harcayan kızlardan hoşlanmıyormuş.

273. Pattie, Justin'in balkona çıkmasından korkuyormuş çünkü Justin sarkıyormuş.

274. En uzun öpüşme rekoru 31 saat 18 dakika 33 saniye ve JB bu rekoru kırmak istiyor.

275. Justin ve Crew tur boyunca 10.000 patates kızartması yemişler.

276. Annesi onun için çok önemliymiş ve bu yüzden çıktığı kızı onaylamalıymış.

277. Eğer parti modundaysa kimse onu kontrol edemezmiş.

278. Bir kere 3 parmağını birbirine uhulamış.

279. Sakız çiğnemeyi ve şişirmeyi seviyor.

280. Birden fazla dil bilen kızları zeki ve havalı buluyor.

281. Big Mac menüyü eğer çok açsa iki dakikada bitirebiliyor.

282. Bahama Adaları'ndaki odasını gördüğünde "Ohhh snap!" dedi ve hemen yatağın üstüne atladı.

283. Aşırı sessiz ve utangaç kızlardan hoşlanmıyor. Monoton tipler olduğunu düşünüyor.

284. Pattie, birçok fanın annesinin ona "Oğlun kızımla evlebilir mi?" diye sorduğunu söyledi.

285. Justin'in kuaföre çok para harcadığı yalan!  Justin; "Saçlarım %100 doğal...Sabah kalkıyorum,duş alıyorum,saçlarımı sallıyorum ve bu şekli alıyor." dedi.

286. Justin, okuldaki arkadaşlarına Youtube'da şarkı söylerken videoları olduğunu hiçbir zaman söylemedi çünkü hokey oynayan birisi olarak tanınıyordu.

287. Fan: "Kaç dil konuşabiliyorsun?" Justin: "Hmm, sadece bir dil konuşabiliyorum." Fan: "Bu dilin adı nedir?" Justin: "Bu dilin adı aşk" dedi.

288. Pattie, Justin'i birkaç hafta için unfollow yaptı. Daha sonra yeniden followladı. Fakat neden unfollow yaptığını kimse anlayamadı.

289. Röportajcı: "Pekala, herkes şunu bilmek istiyor... Kulakların var mı?!?" Justin: "Hayır... Ben sağırım."

290. Justin, sol eliyle yazı yazıyor ve enstrüman çalıyor fakat golf oynarken sağ elini kullanıyor.

291. Aynı filmlerdeki gibi yağmurun altında bir kızı öpmenin çok hoş olacağını söylüyor.

292. Kas yapmak istiyormuş.

293. Köpeğiyle konuşurken sesini değiştiriyormuş.

294. Kanada'da aile tatilindeyken bir ayıyla karşılaşmış.

295. Isıtmalı klozeti seviyormuş.

296. Yanındaki kızların onun dikkatini çekmeye çalışmasından hoşlanmıyor. Herkes kendi gibi olmalı diyor.

297. Odasında kulaklık takmış bir farenin posteri varmış.

298. Turdayken hayran saldırısına uğradı ve otobüse girer girmez koltuk yerine yere yattı.

299. Şu ana kadar beyaz bir şarkıcıyla işbirliği yapmadı.

300. Justinin yoğun olduğu günlerde bir kız sordu: "Dışarıda birşeyler yapabilir miyiz?" Justin: "Chaz bunun için müsait." diyerek güldü.

301. Normalde masum ama arkadş ortamında vahşi olduğunu söyledi.

302. Somebody To Love Usher'ın albümünde olacaktı ama daha sonra Justin'de olmasına karar verildi.

303. Bir konserinde ısınma parçası olarak at sesi çıkardı.

304. Justin pizzanın peynirini eritilmiş olarak çok seviyormuş.

305. Justin'in en nefret ettiği şeylerden biri erkeklerin onu kıskanıp kız hayranlarından soğutmasıymış.

306. Justin'e göre dilini çıkartıp poz vermek hiç hoş değil. Dilini çıkartıp fotoğraf çekilen kızlardan hoşlanmıyormuş.

307. Bazen alışveriş merkezlerine gitmeyi seviyormuş, nedeniyse kızlarmış.

308. Omaha Mall şarkısını tuvalette yazdı.

309. Justin fotoğraf çekilirken sırtından başka bi bölgesi ellenirse gıcık oluyor.

310. Justin'in odasının duvarında 'The Hangover' posteri varmış.

311. Okul numarası 1785.

312. King George Internotion College okulunun adı.

313. Justin kızlarla göz göze gelmekten çok hoşlanıyor.

314. Justin’in laptopu çıkartmalarla dolu ve birisinde "Seni çıplakken daha çok seviyorum." yazıyor.

315. Justin arkadaşıyla segway sürerken fanları nedeniyle ezilme tehlikesi geçirmiş.

316. Justin bir kız konuşurken onun en saf halini bekleyip onun dudağından öpüyormuş.

317. Robbie Williams ile düet yapmak istiyor.

318. Amigoları çok seviyor.

319. Sevgilisini arkadaşlarıyla tanıştırmayı çok istiyor.

320. Annesi Justin’e hamileyken 18 yaşındaymış ve Justin’i tek başına büyütmüş.

321. Uçaklardan nefret ediyor. Çünkü çok gürültülü olduğunu düşünüyor.

322. Light ekmekle yapılmış tostları sevmiyor.

323. Justin vitamin suyunu seviyor.

324. İlk evcil hayvanının adı Max.

325. Telefon hattı AT%T.

326. Kendisini şımarık ama sempatik buluyormuş.

327. Timsahlardan nefret ediyor.

328. Justin bir kere yataktan düştü ve yerde uyumaya karar verdi.

329. Justin'i Disney yıldızı yapmak istemişler ama Scooter müziğe yoğunlaşmasını istemiş.

330. Saçlarının Robert Pattinson'dan daha iyi olduğunu düşünüyor.

331. Bir konser sonrası tur aracına bindiğinde imza alamayan kızları gördü ve aracı çevirip imza attı

332. Vazgeçemediği şeyler : Supralar, Mor kıyafetler, şapkalı sweatshirtler ve kot ceketler,köpek tasması şeklinde rock'ın roll kolyesi, G-star markagiysiler ve şapkalar.

333. En sevdiği renk mor.

334. En sevdiği sayı 6. Ayrıca hokeyde numarası 6.

335. 2 yaşındayken bateri, 5 yaşındayken piyano, 10 yaşındaykende gitar çalmayı öğrenmiş.

336. Balık burcu.

337. Müthiş bir Rihanna ve Beyonce hayranı.

338. Bir kere Rihannaya çıkma teklifi etmiş fakat Rihanna kabul etmemiş.

339. Eğlenceli ve zeki kızlardan hoşlanıyor.,

340. Doğal kızlardan hoşlanıyor. Kendine güvenmeyen ve yapmacık olan kızları sevmiyor. Bu konuda : Bazı kızlar o kadar çok makyaj yapıyorlar ki neredeyse ciltleri gözükmüyor. Oysa makyaj yapmadan da kendine olan güveni sayesinde çok güzel görünen kızlar var. Bence gözleri güzel olan kızlar çok çekici diyor.

341. Bir hayran telefonu var. Fakat telefonu o açmıyor. Sadece onun ses kaydı var.

342. Telefon numarası. : 0014046653410.

343. 'Eğer kız arkadasim olursa odamın her yerine onun resimlerini asarim' dedi...

344. Sevdiği kızla mesajlaşırken her cümlenin sonuna kalp koyuyor.

345. Sevgilisinin sadece kendisine özel olmasını istiyormuş.

346. İddia uğruna bir kıza 'Kiss me.' dedi ve tokat yedi.

347. 'Benim erkeklerden 1 farkım var oda kızlara hakaret etmiyorum eğer bir kilolu kız gördüğümde diğer erkekler gibi dalga geçmiyorum.' dedi.

348. 'Crazy.' lafını duyunca saçma sapan hareketler yapıyor.

349. Justin kapı zillerine basıp kaçmanın eğlenceli olduğunu düşünüyomuş.

350. Sıkıldığı zaman bir kızla flört edermiş.

351. Filminde hayranlarını oynatacakmış.

352. Sevgilisine üstünde I LOVE YOU yazan bi araba vermek istiyomuş.

353. Söz verdiğinde kesinlikle sözünü tutarmış..

354. Justin kızlarla öpüşürken fotograf çeken insanlardan nefret edermiş, o bunu can sıkıcı ve kişiye özel saldırı olrak bulurmuş...

355. Hayatında sadece bir kere kedi sevdi o kedide onu tırmaladı.

356. Justin bir keresinde restaurenta gitmiş. Garson şapkasını çıkarmasını istemiş. Ama Justinin saçı çok dağınıkmış mecburen çıkarmış. Rezil oldugunu düşünüyor.

357. Karanlıkta oturmaktan nefret ediyor cünkü güzel kızları göremiyomuş.

358. Justin sabahları genellikle 20-30 dk gibi bi sürede hazırlanıyormuş.

359. Justin kızlarla slow dansı seviyor çünkü yavaş öpüşmeyi seviyor.

360. Gece Ryan'ı arayıp 'Yeah man.' diye bağırıp telefonu kapatıyor.

361. Bir keresinde 'Gay olanları çok aptal buluyorum kızlar sevilmezmi.' demişti.

362. Justin okuldayken satranç klübündeymiş.

363. Justinin bazı sarılmaları gizli anlam içerebiliyormuş.

364. Kızların ayda bir kanayıp ölmemesine anlam veremiyor.

365. Justin tam bir aşk adamı. Hatta en sevdiği filmlerden biri Not Defteri.

366. Justin kesinlikle bir fanıyla çıkabileceğini söylüyor.

367. Tatlı bir gülüş Justinin kalbini eritebilecek en önemli şey.

368. Kızlara çiçek vermeyi çok seviyor.

369. Justine göre bir kız kesinlikle komik olmalı çünkü 'Ben espirili kızlardan çok hoşlanıyorum.' diyor.

370. Jazmynle birlikte Sponge Bobu izlemeyi çok seviyormuş.

371. Jazmyn büyüyünce Justinle evlenmek istiyormuş.

372. Justin kızların üzülmesine asla izin vermiyor. Özellikle bu sevdiği kız ise onu ağlarken gördüğnde çok sinirleniyor ve 'Seni hangi pislik ağlattı' die sorup kızı öpüyor.

373. Jazmyn abisinden en çok Kinder Suprise istiyomuş. Jb de fazlasyla alıyormuş.

374. Justin duş aldıgı zaman kendini daha hafif enerjik ve çekici buluyormuş.

375. Justin bi kız gördüğünde kafasında puan veriyomuş.

376. Annesini dinlemeyen kızları sevmiyormuş.

377. Justin Bieber U Smile klibindeki kzla bi daha "hayatta" klip çekmem demiş çünkü kız çok kötü ter kokuyormuş.

378. Justinnin en nefret ettiği şey ter kokusu.

379. En büyük hayal kırıklıgı Hamster'ının ölmesi. Hamserini motor ezmiş.

380. İlham kaynağı kızlar.

381. Justin bazen sahneden düşmekten korkuyor.

382. En sevdiği gün çarşamba.

383. Bir zamanlar güzel bi kız ona çirkin demiş.

384. Justin Ellen Showda Teenage Dreams şarkısını söyledi fanları ile. 

385. JB'yi öpmek için en iyi yer asansör asansörde bi öpücüğe hayır demezmiş.

386. Justin sivilceleri çoğaldığında yüzünü kızlardan gizlemek istiyor.

387. Justin sabahları çok gergin olurmuş.

388. 1 Nisan'da Justin'in devraldıgı web sitesi -Funny or Die.

389. Kızlarda 'She'nin pembesini seviyormuş.

390. Bi kız çilekli ruj sürmüsse ve güzelse o'nu sık sık öpüyormuş.

391. Babaannesi Türkmüs.

392. Babam için kendimi ateşe bile atarım ama asla hakkımı helal etmem demiş.

393. Evleniceği kişinin çok şanslı olduğunu ve onu hic aldatmıcağını söylemiş çünkü annesinin ne kadar incindiğini görmüş.

394. EvLenince 3 çocuğu olsun istiyormuş 2 kız 1 erkek.

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !